woensdag 4 juli 2007

Blogger, Trackr en Twitter

Ik ben in de afgelopen dagen bezig geweest het weblog te pimpen met wat technische blingbling. Hierbij ben ik heel wat jargon tegen gekomen waarvan ik vermoed dat een aantal van jullie niet zal weten waar het over gaat. Het is mogelijk dat onderstaande opsomming dan een aantal dingen verheldert. Het kan ook zijn dat het je juist in ultieme vertwijfeling brengt. Ik sluit ook niet niet uit dat het je geen bal interesseert en in dat laatste geval hoop ik dat je toch nog eens terug komt op onze blog voor een volgende post.

  • Trackr: De dienst die er voor zorgt dat jullie (soms) kunnen zien waar ik ben. Trackr maakt weer gebruik van:
  • Google maps: onze hofleverancier van kaarten.
  • Picasaweb: Zij bewaren en tonen de meeste foto's die je via het blog kunt bekijken.
  • Blogger: Ook al van Google. De website waarop dit blog wordt gehost
  • Twitter: Verstrekker van het "What am I doing" vierkantje in de rechternavigagtie van dit blog waarin ik af en toe (be) schrijf wat ik doe.

Zo, nu weer even normaal doen en kijken of Sandra écht haar diploma krijgt uitgereikt.

Update: Het is gelukt, Sandra is gediplomeerd!

Geen opmerkingen: