donderdag 28 juni 2007

Grote Broer



Bij gebrek aan een echte grote broer IRL, heb ik er maar zelf even een gecreeërd. Eén? Het hele internet kan mijn Big Brother zijn. Zie rechtsboven op de blogpagina een klein kaartje en bovenaan deze post een wat grotere met meer detail. Het pijltje? Daar ben ik nu, of daar was ik toen ik besloot mijn apparaatje uit te zetten. Ga er met je muis boven hangen en zie hoe actueel dat gegeven is. Benieuwd of het blijft bevallen dat jullie kunnen zien waar ik uithang. Nu nog vind ik het eigenlijk wel leuk. Een Echte Blogger zijn, daar hoort wat exhibitionisme bij, nietwaar? Iedereen met een GSM wordt al 24 uur per dag getraceerd tot op enkele tientallen meters nauwkeurig. Je weet ook niet wie dat bekijkt.
Als ik het over tijdje toch niet meer zo prettig vind, zet ik het wel weer uit. Maar voor nu even: veel plezier ermee Grote Broers!

Geen opmerkingen: